wtorek, 12 kwietnia 2011

Bo od czegoś trzeba zacząć

Hmm no tak, zastanawiacie się pewnie co się tutaj dzieje.. hmm? Nazywam się Patryk Hrycaniuk, założyłęm bloga... Teraz zachodzi pytanie - Po co? Odpowiadam - Dla przyjemności. Fakt jest taki, iż już od dawna potrzebowałem miejsca, gdzie mógłbym zostawiać swoje.. hm... przemyślenia? Dzielić się z użytkownikami internetu tym, co przeżyłem, w końcu jest to blog ;) W tym roku ( za niecały miesiąc!) pisze maturę... Planuję wybrać się na studia, zrobić magistra, potem doktorat, założyć wesołą rodzinkę, dużo zarabiać i... Po prostu się spełnić. Oprócz uczęszczania do szkoły jestem... Iluzjonistą. Tak! Nie wyciągam jednak królików z rękawa itp. itd. , bo to strasznie staromodny stereotyp. To moja pasja, zajmuje się tym już kilka lat. Na dzisiaj to chyba będzie tyle, dodam jeszcze jedno zdjęcie mojej skromnej persony.

Pozdrawiam Patryk Hrycaniuk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz