piątek, 29 kwietnia 2011

Zarobek w sieci - prawda, czy mit?




Hmm jako, że wiele firm, czy też osób prywatnych oferuje w internecie zarobek. Pytanie brzmi, czy to się opłaca? Wielu z Was chcąc uzyskać odpowiedź na to pytanie rejestruje się jakichś kiepskich firmach, które płacą za kliknięcie w reklamę 1 grosz, bądź 2. Wow! Po prostu szaleństwo! ;) Chce Ci coś pokazać... Istnieje firma, która płaci za wyświetlenia reklam na Twoim komputerze. Ekhm, znaczy się robisz to, co zawsze i dostajesz za to kasę - łatwe? Zdecydowanie tak. Nie ukrywam, że nie piszę tego za darmo. Za to, że się zarejestruje, mam jakiś % od Twoich zarobków -> Uwaga! Te zarobki nie są Tobie odejmowane, tylko po prostu ja dostaje trochę więcej! To chyba odpowiednia cena za przekazanie takiej treści, prawda? Teraz uwaga, potrzeba 5 minut skupienia :)

Na samym początku należy kliknąć w ten oto banner:
zarabiaj pieniądze

Po wejściu na tą stronę zmień język na polski, aby to zrobić kliknij na polską flagę w prawym górnym rogu ekranu. Wpisz swój adres e-mail, a następnie pobierz surfbar - czyli program, który będzie dla Ciebie zarabiał ( prawda, że fajnie to brzmi?). Gdy już zainstalujemy surfbar, wyskoczy nam okienko :


Należy je wypełnić tak, jak jest podane na obrazku :)
Gdy wypełnimy okienko na e maila dostajemy swoje własne, unikalne hasło. Od tego momentu możemy zarabiać!
Oto szybki skrót strony po zalogowaniu

1. Home – strona domowa
2. Clicks – sekcja płatnych klików
3. Cashbar Contest – aktualna lista zwycięzców i zdobyte nagrody
4. Referrals – centrum poleconych. Znajdziesz tutaj banery wraz z kodami html na stronę do pobrania oraz link polecający. Każdy kto zarejestruje się klikając w Twój link polecający automatycznie staje się Twoim poleconym. Twój link będzie wyglądał podobnie do mojego:
5. GAMES - gry na których można wiele zarobić :)

5. Install -plik instalacyjny surfbara do pobrania
6. Payment – kiedy uzbierasz już $20 tutaj będziesz mógł zlecić swoją wypłatę na kontoPayPal
7. Ads – reklamy
8. Account – dane Twojego konta
9. Forum – forum, na którym dostępny jest specjalny dział dla Polaków
10. Exit – wylogowanie
11. Points – ilość punktów zebranych w bieżącym miesiącu.
12. Referrals – ilość poleconych
13. Earnings – ogólne zarobki. Punkty na dolary przeliczane są wraz z pierwszym dniem każdego miesiąca
14. Prywatne wiadomości

Jest pewien sposób, aby bardzo usprawnić zarabianie w ten sposób - ja zarabiam około 200 dolarów ( tak, dolarów) miesięcznie :)Jeśli tylko masz ochotę dowiedzieć się więcej napisz do mnie na gg 5550409 a zdradzę Ci kilka sztuczek i sekretów dzięki którym usprawnisz o kilkaset % swoje zarabianie -> Napisz, a na pewno odpowiem!
Darmowy katalog stron
Najlepsze BlogiBlogCatalog

1 komentarz:

  1. Ciekaw jestem tylko ile w tym prawdy. Już nie raz natknąłem się na "super" opinie o takim sposobie zarobkowania. Na klikałem się z 2 tygodnie a zarobiłem 1 $ którego i tak nie mogłem wypłacić. Tylko strata czasu. W czym ten system jest lepszy od innych? Tak naprawdę zarabia tylko ten który znajdzie kupe łosi, którzy za niego klikają. Więc na czym polega ten system klika się w linki czy co? Ile $ za jedno kliknięcie i ile czasu trzeba klikać żeby zarobić te parę dolców? i jakie możliwości wypłaty?

    OdpowiedzUsuń