czwartek, 14 kwietnia 2011

Ważny krok

No witam Was po raz kolejny. Mamy czwartek 14 kwietnia i z dniem dzisiejszym stwierdzam z dumą, że zdobyłem wykształcenie średnie. Fakt jest taki, że matura za około miesiąc, jednak wszystkie przedmioty zaliczyłem na co najmniej dopuszczający, a więc jestem dopuszczony do egzaminu maturalnego. Ogólnie rzecz ujmując mój plan zdobycia doktoratu zaczyna się ziszczać! Więc sobie pomyślałem, że jak zrobię wolne do końca tygodnia to się nikt nie obrazi, prawda ? ;) W każdym bądź razie jestem z siebie zadowolony, a na koniec jeszcze przedstawię Wam moje ocenki ;)

j.polski 4
matematyka 2
technologia gastronomiczna 3
marketing 2
zarządzanie firmą 3
chemia 2
WOS 3
WF 4
historia 3
podstawy żywienia 3
podstawy biurowości 4
j. angielski 3
j. niemiecki 2

Pozdrawiam Patryk Hrycaniuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz